Home » Campaña Cero Desalojos » Cero desalojos en Nigeria » Acciones de Solidaridad Internacional

Mostra/Nascondi il menu

Campaña Cero Desalojos

Acciones de Solidaridad Internacional

Moscow activists express solidarity with the evicted Nigerian inhabitants

Activists of the Moscow City Council with the support of the Left Front held a picket at the Embassy of Nigeria Today, on December 4, Mossovet and Left Front activists held a picket by the Nigeria embassy. They stood with posters saying “Nigerian inhabitants, we are with you!” and “No to lawless evictions!” After a while, a delegation of three activists entered the building to give the ambassador a letter on behalf of Mossovet.

La alianza internacional de los habitantes y la sociedad civil mexicana exige a la embajada de Nigeria alto a los desalojos y a la masacre de la población en Rivers.

La alianza internacional de los habitantes y la sociedad civil mexicana exige a la embajada de Nigeria alto a los desalojos y a la masacre de la población en Rivers El día 3 de diciembre de 2009, una comisión de las organizaciones urbanas de México integrada por UCISV-VER, Unión Popular Valle Gomez, El Barzon Juridico, el Consejo de Defensa de la Vivienda, la Coordinadora de Colonias Unidas de Oaxaca, la Alianza Internacional de los Habitantes, el Centro Operacional de Vivienda y el Centro de Estudios Ecuménicos, se presento en la embajada de Nigeria para exigir alto a los desalojos en Port Harcourt, estado de Rivers. a través de un comunicado firmado por dirigentes sociales de 31 organizaciones urbanas, la secretaria de vivienda del gobierno legitimo y diputadas federales.

Solidaridad al pueblo nigeriano

Buenos Aires-Embajada de la República Federal de Nigeria La Alianza Internacional de Habitantes y la sociedad civil argentina exige a través de una carta de protesta a la embajada de Nigeria frente a los desalojos y la masacre de la población en Port Harcourt, en Rivers

Demo against evictions in Nigeria and Palestine

Protest against evictions in Nigeria, Palestine and Israel, Nigerian Embassy, Tel Aviv, Israel Protest against evictions in Nigeria, Palestine and Israel: Tel Aviv, April 26 2009 עברית אחרי אנגלית In Nigeria, Palestine, Israel and the rest of the world, all people have the right for a roof above their head – a right that is taken by governments.